niedziela, 11 września 2011
Wznawaiam bloga
Wznawiam działalność bloga. Do metamorfoz oraz (nowość!) ocen możecie zgłaszać się pod tym postem.
piątek, 5 sierpnia 2011
Metamorfoza zuzia9930.
Ta metka też mi nie za bardzo wyszła.
Ubiór:
Przed:
Całkiem ładnie, ale czegoś tu brakuje.Potrzebne są rajstopy,a ta torebka tu nie za bardzo pasuje(nie wiem czemu).
Ocena:7/10
Po:
Ostatnio mam fazę na te szorty .
Makijaż:
Przed:
Jesteś SuperStar a nie masz żadnych cieni do oczu. Brzydki makijaż oczu, usta mogą być, ale nie pasują.
Ocena:5/10
Po:
Ubiór:
Przed:
Całkiem ładnie, ale czegoś tu brakuje.Potrzebne są rajstopy,a ta torebka tu nie za bardzo pasuje(nie wiem czemu).
Ocena:7/10
Po:
Ostatnio mam fazę na te szorty .
Makijaż:
Przed:
Jesteś SuperStar a nie masz żadnych cieni do oczu. Brzydki makijaż oczu, usta mogą być, ale nie pasują.
Ocena:5/10
Po:
Zmieniłam tylko kilka rzeczy, a Twoja doll jest sto razy ładniejsza :).
Metamorfoza paznokci jest niemożliwa z powodu braku lakierów i naklejek na paznokcie.
RADA: Zakup kilka cieni do powiek. Najlepiej kolory czarny,biały,niebieski,zielony,czerwony. Według mnie to jedne z najważniejszych odcieni. Kup też róż do policzków. Co do szafy to zamiast wypychać ją darmówkami i tanimi rzeczami, kup kilka droższych,eleganckich ciuszków. ;)
Ps. Skomentuj i dodaj się do obserwujących.
Pss. Komentujcie !
czwartek, 4 sierpnia 2011
Metamorfoza molek123
Metka mi nie za bardzo wyszła .
Ubiór:
Przed:
Nawet ładnie, ale brakuje mi tu jakiejś torebki, bransoletki.
Ocena:7/10
Po:
Ubrałam Cię pół na pół. Połączenie romantycznego stylu z drapieżnym .
Makijaż:
Przed:
Części twarzy w porządku,włosy też. Makijaż oczu trochę mniej.
Ocena: 8,99/10
Po:
Makijaż wyszedł mi nie równo xD.
Paznokcie:
Przed:
Ocena: 4/10
Po:
Prawie nic nie zmieniłam. Paznokcie u nóg takie same .
Ps.Molek123 dodaj się do obserwujących i skomentuj.
Pss. Komentować !
Ubiór:
Przed:
Nawet ładnie, ale brakuje mi tu jakiejś torebki, bransoletki.
Ocena:7/10
Po:
Ubrałam Cię pół na pół. Połączenie romantycznego stylu z drapieżnym .
Makijaż:
Przed:
Części twarzy w porządku,włosy też. Makijaż oczu trochę mniej.
Ocena: 8,99/10
Po:
Makijaż wyszedł mi nie równo xD.
Paznokcie:
Przed:
Ocena: 4/10
Po:
Prawie nic nie zmieniłam. Paznokcie u nóg takie same .
Ps.Molek123 dodaj się do obserwujących i skomentuj.
Pss. Komentować !
poniedziałek, 1 sierpnia 2011
Metamorfoza a.n.k.a.xDD
Dla Agi <3
Ubiór:
Przed:
Ładna stylizacja, ale po Tobie spodziewałam się czegoś większego :) . Przydałaby się jakaś kopertówka, może bransoletka.
Ocena:8/10
Po:
Zrobiłam lekką, kolorową stylizację. Myślę że Ci się spodoba.Nie wiem co mnie pokusiło żeby dać ten naszyjnik xD.
Makijaż:
Przed:
Plus za części twarzy. Makijaż delikatny. Stać Cię na więcej. Policzki trochę nie równo pomalowane, ale to się zdarza nawet mnie :).
Ocena: 8/10
Po:
Przyznam się że make-up mi nie wyszedł >.< . To przez oczy. xD
Niestety nie masz lakierów i dodatków do paznokci :)
Ps.Komentować i dodawać się do obserwatorów !
Ubiór:
Przed:
Ładna stylizacja, ale po Tobie spodziewałam się czegoś większego :) . Przydałaby się jakaś kopertówka, może bransoletka.
Ocena:8/10
Po:
Zrobiłam lekką, kolorową stylizację. Myślę że Ci się spodoba.Nie wiem co mnie pokusiło żeby dać ten naszyjnik xD.
Makijaż:
Przed:
Plus za części twarzy. Makijaż delikatny. Stać Cię na więcej. Policzki trochę nie równo pomalowane, ale to się zdarza nawet mnie :).
Ocena: 8/10
Po:
Przyznam się że make-up mi nie wyszedł >.< . To przez oczy. xD
Niestety nie masz lakierów i dodatków do paznokci :)
Ps.Komentować i dodawać się do obserwatorów !
sobota, 23 lipca 2011
Metamorfoza babewikapimk .
Pierwsza metamorfoza na tym blogu. ;)
Makijaż
Przed:
Kochana nie popisałaś się ;( . Po tobie spodziewałam się czegoś lepszego :). Plus za usta (słodkie są ^^). Fryzura też ładna, ale makijaż mi się nie podoba :(.
Ocena: 7/10
Po:
Makijaż
Przed:
Kochana nie popisałaś się ;( . Po tobie spodziewałam się czegoś lepszego :). Plus za usta (słodkie są ^^). Fryzura też ładna, ale makijaż mi się nie podoba :(.
Ocena: 7/10
Po:
Zrobiłam Ci lekki,biało-niebiesko-czarny makijaż. Policzki wyszły mi trochę nierówno >_<. Usta pomalowałam szminką z Luxe, a potem musnęłam błyszczykiem.
Ubiór:
Przed:
Zaskoczyłaś mnie... w złym tego słowa znaczeniu ;(. + za tunikę/sukienkę i za buty. Prawie nic tu nie pasuje.Zmieniłabym torebkę na jakąś kopertówkę,legginsy zmieniłabym na rajstopy.Buty nawet pasują.Jednak szanuję to że masz swój styl :).
Ocena:8/10
Po:
Zrobiłam Cię w bardzo modnym tego lata stylu marynarskim ;) Zostawiłam szpilki.
Paznokcie
Przed:
Tutaj też mnie zaskoczyłaś... tym razem pozytywnie :)
Ocena: 9/10
Po:
;)
Która wersja bardziej Wam się podoba ?
Ps. babewikapimk dołącz się do obserwatorów .
Pss. Komentować ! :P
piątek, 22 lipca 2011
Hejooo xD
Hej , mam na imię Ola. Mój nick na stardoll to olla099. Na tym blogu będę publikowała metamofozy. Możecie się zgłaszać pod tym tematem ;).
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)





















